Pierwszy sygnał, że rok szkolny bardzo szybkim...

W tym roku odbyła się już...

Przedmiotem Konkursu było...

W poniedziałek 8 kwietnia...

REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE

Za...

W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

Zakopane 2019

Obrazek użytkownika Krzysztof Naworol
Krzysztof Naworol
Dnia 26.01 grupa uczniów zespołu naszych szkół wyruszyła na coroczne zimowiska. Pierwszy dzień upłynął na monotonnej podróży i późniejszym zakwaterowaniu oraz relaksie w pensjonacie. Już w niedzielę zaczęliśmy intensywna jazdę, chwilkę po uczestniczeniu w porannej Mszy Świętej w lokalnym sanktuarium duchowym. Grupy zarówno narciarzy jak i snowboardzistów kontynuowały swoje starania z pomocą nauczycieli aż do 16, aby potem posilić się na obiado-kolacji i skorzystać z wolnego czasu. Dodatkiem do rutyny sportowej naszych kolejnych dni był organizowany kulig z podziałem na 2 tury. Dzięki niemu, mieliśmy okazję podziwiać  okolicę w akompaniamencie stukotu kopyt  koni, płoz sań i płonących pochodni. Niestety co dobre, szybko się kończy, nastał 5 dzień naszej wycieczki- oznaczało to ostatnie zjazdy w tym sezonie, zmęczenie dawało się nam we znaki, ale dzielnie walczyliśmy, dlatego następny dzień upłynął nam pod znakiem regeneracji w Termach ,,Bania” oraz pobliskim lodowisku. Po skończeniu wybranych aktywności przyszedł czas na tradycyjne odwiedziny zakopiańskich Krupówek i poszukanie małych drobiazgów dla najbliższych. Gdy wróciliśmy do miejsca tymczasowego pobytu, nastał czas na porządki w pokojach, pakowanie się i dojadanie góry tostów przygotowywanych przez najlepszych kucharzy z IA SLO. Pracy było dużo, więc do snu nikt nie musiał się zmuszać. Ranek upłynął nam dość intensywnie, po szybko spożytym śniadaniu, od razu wyruszyliśmy w podróż powrotną. Parę wizyt na stacjach benzynowych oraz restauracjach i w końcu zawitaliśmy do  kochanego Sokołowa około godziny 19.