W poniedziałek 8 kwietnia...

REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE

Za...

W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

Wycieczka klas II SLO

Obrazek użytkownika Krzysztof Naworol
Krzysztof Naworol

W dniach 24-26 maja odbyliśmy wycieczkę nad polskie morze. Dzięki dofinansowaniu z programu ,,Poznaj Polskę", w ciągu trzech dni mieliśmy okazję zwiedzić wiele ciekawych nadbałtyckich miejscowości, zaczynając od Trójmiasta, a kończąc na największej budowli z cegieł w Europie - zamku krzyżackim w Malborku. Pod opieką p. Sylwii Skrzeszewskiej, Jadwigi Banasiuk i Mileny Gryglas pierwszego dnia odwiedziliśmy Muzeum Miasta Gdyni, stanęliśmy na słynnym okręcie ,,Błyskawica". Po kolacji w trakcie długiego spaceru odbyliśmy ,,zaślubiny z morzem ". Następnego dnia  wysłuchaliśmy koncertu organowego w katedrze w Oliwie i przespacerowaliśmy  się po ogrodzie botanicznym.  W dalszej  części dnia odwiedziliśmy Europejskie Centrum Solidarności, upamiętniające wydarzenia  z sierpnia 1980 roku. Odbyliśmy spacer urokliwymi  uliczkami gdańskiej starówki, gdzie zobaczyliśmy m.in. Kościół Mariacki, Żurawia Gdańskiego, fontannę Neptuna. Po południu wyruszyliśmy w rejs na Westerplatte - do miejsca, gdzie padły jedne z pierwszych strzałów drugiej wojny światowej. Ostatniego dnia w czasie drogi powrotnej zatrzymaliśmy się na zwiedzanie zamku Krzyżackiego. Cała wycieczka mimo, momentami złej pogody, była bardzo udana.