W poniedziałek 8 kwietnia...

REKOLEKCJE WIELKOPOSTNE

Za...

W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

WYCIECZKA KLAS I B i II B SLO DO ŁODZI

ablonska

Dnia 28.11.2019 klasy l B i ll B SLO wraz z wychowawczyniami panią Agnieszka Błońską i panią Agnieszką Chomać-Karakulą oraz księdzem Sylwestrem Pawlakiem wybrały się na dwudniową wycieczkę do Łodzi. Całą trasę pokonaliśmy bez zbędnych komplikacji, w przyjaznej atmosferze. Po południu dotarliśmy do celu naszej podróży. Pierwszym punktem wycieczki był spacer główną łódzką ulicą, mianowicie ulicą Piotrkowską. Podczas spaceru z przewodnikiem mogliśmy podziwiać artystyczną stronę miasta, m.in. zobaczyliśmy Pasaż Róży. Następnie udaliśmy się do hotelu, gdzie zjedliśmy smaczną obiadokolację, po niej wybraliśmy się do Teatru Powszechnego w Łodzi, aby obejrzeć sztukę pt. ,,Boeing, boeing'' . Wystawiana komedia była dość zabawna, zachwyciła nas gra aktorska. Interesująca scenografia dopełniała treści przedstawienia. Po przedstawieniu wróciliśmy do hotelu. Następny dzień rozpoczęliśmy od śniadania, a później udaliśmy się na paintball laserowy, mieszczący się tuż przy łódzkiej Manufakturze. Przy okazji mogliśmy obejrzeć tę dawną fabrykę. Zanim wyruszyliśmy w drogę powrotną, mieliśmy czas na posiłek w galerii handlowej w Manufakturze. Do Sokołowa wróciliśmy około godziny 18, trochę zmęczeni, lecz zadowoleni z udanej wycieczki.