W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

We wtorek 13 lutego gościliśmy w naszej szkole...

Studniówka

Playlista filmowa:

...

UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEGO JANA BOSCO...

Zakopane 2019

Dnia 26.01 grupa uczniów zespołu naszych szkół wyruszyła na coroczne zimowiska. Pierwszy dzień upłynął na monotonnej podróży i późniejszym zakwaterowaniu oraz relaksie w pensjonacie. Już w niedzielę zaczęliśmy intensywna jazdę, chwilkę po uczestniczeniu w porannej Mszy Świętej w lokalnym sanktuarium duchowym. Grupy zarówno narciarzy jak i snowboardzistów kontynuowały swoje starania z pomocą nauczycieli aż do 16, aby potem posilić się na obiado-kolacji i skorzystać z wolnego czasu. Dodatkiem do rutyny sportowej naszych kolejnych dni był organizowany kulig z podziałem na 2 tury. Dzięki niemu, mieliśmy okazję podziwiać  okolicę w akompaniamencie stukotu kopyt  koni, płoz sań i płonących pochodni. Niestety co dobre, szybko się kończy, nastał 5 dzień naszej wycieczki- oznaczało to ostatnie zjazdy w tym sezonie, zmęczenie dawało się nam we znaki, ale dzielnie walczyliśmy, dlatego następny dzień upłynął nam pod znakiem regeneracji w Termach ,,Bania” oraz pobliskim lodowisku. Po skończeniu wybranych aktywności przyszedł czas na tradycyjne odwiedziny zakopiańskich Krupówek i poszukanie małych drobiazgów dla najbliższych. Gdy wróciliśmy do miejsca tymczasowego pobytu, nastał czas na porządki w pokojach, pakowanie się i dojadanie góry tostów przygotowywanych przez najlepszych kucharzy z IA SLO. Pracy było dużo, więc do snu nikt nie musiał się zmuszać. Ranek upłynął nam dość intensywnie, po szybko spożytym śniadaniu, od razu wyruszyliśmy w podróż powrotną. Parę wizyt na stacjach benzynowych oraz restauracjach i w końcu zawitaliśmy do  kochanego Sokołowa około godziny 19.