W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

We wtorek 13 lutego gościliśmy w naszej szkole...

Studniówka

Playlista filmowa:

...

UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEGO JANA BOSCO...

Wyjazd integracyjny klasy 7

Grażyna Błońska
4 września o godzinie 15:00 cała klasa VII wraz z wychowawczynią Panią Grażyną Błońską i księdzem Sławomirem Lubińskim wyjechała do Siemiatycz na dwudniową wycieczkę integracyjną. Na nocleg zatrzymaliśmy się w Domu Zakonnym u Sióstr Karmelitanek. Po zakwaterowaniu wszyscy udaliśmy się na spacer po okolicy. Naszą wędrówkę zakończyliśmy wypadem na lody. Gdy wróciliśmy do ośrodka czekały na nas różne gry, które sprawiły, że poznaliśmy się lepiej. Następnie mieliśmy czas wolny, który spędziliśmy na boisku, znajdującym się za budynkiem.
Dzięki tym zabawom udało nam sie lepiej zintegrować. Kolejnym punktem naszej wycieczki była kolacja, która bardzo nam smakowała, ponieważ była to pizza ;). Wieczorem obejrzeliśmy film o św. Janie Bosco,który pozwolił nas lepiej poznać naszego patrona. Następny dzień rozpoczęliśmy od modlitwy w kaplicy oraz udaliśmy się na śniadanie. Ostatnią częścią naszego wyjazdu była wspólna Msza Święta odprawiona przez księdza Sławomira. Po obiedzie spakowaliśmy się i wróciliśmy szczęśliwie do domu. Myślimy, że ta wycieczka pomogła nam szybciej i łatwiej zapoznać się z resztą naszej klasy co sprawiło, że staliśmy się zgraną paczką gotową na przygody czekające na nas w nowym roku szkolnym.