W dniach 15 - 17 marca w Zespole Szkół...

02 marca uczniowie Salezjańskiego Liceum...

ZAPRASZAMY NA DNI OTWARTYCH DRZWI W NASZEJ...

21.02.2024r. na hali sportowej Zespołu Szkół...

We wtorek 13 lutego gościliśmy w naszej szkole...

Studniówka

Playlista filmowa:

...

UROCZYSTOŚĆ ŚWIĘTEGO JANA BOSCO...

Wycieczka w góry klas III C i III D SG

Lidia Krasuska
W dniach 12-15 czerwca klasy IIIc oraz IIId pojechały na wyczekiwaną wycieczkę w polskie Tatry. Nasze opiekunki: pani Katarzyna Rytel oraz pani Lidia Krasuska zadbały o każdy, nawet najdrobniejszy szczegół. Jak wycieczka wyglądała w praktyce zobaczcie poniżej.
Z pamiętnika klas 3 SG
12.06
...Grupa 42 śmiałków stawiła się o 6:00 pod naszą szkołą gotowa do drogi. Już około 13:30 dotarliśmy  do upragnionej Energylandii w Zatorze. Zabawa była przednia, pogoda dopisała, więc każdy wyszedł zadowolony. Około 20.00 przywitaliśmy ośrodek Limba w Poroninie. Tu przygoda się zaczęła...
13.06
...Na długi sen nie było miejsca, już o 8:00 wsiedliśmy do autobusu, lecz nie jechaliśmy długo. Po 10-minutowej trasie czekało nas wejście na Morskie Oko. Wszyscy szli dzielnie i mimo towarzyszącego nam drobnego deszczu w drodze powrotnej, nikt nawet nie pomyślał o wynajęciu koni do przejazdu. Po 16.oo  wszyscy powrócili choć przemoczeni, to zadowoleni z siebie...
14.06
... Pobudka o 7.00 rano, śniadanie, suchy prowiant na drogę i kolejny dzień wędrówki. Zaczęliśmy od kościoła na Jaszczurówce, potem Krupówki i wjazd na Wielką Krokiew wyciągiem. Skończyliśmy marszem po Dolinie Kościeliskiej, ponownie wróciliśmy zmęczeni, ale jeszcze bardziej radośni...
15.06
...Ostatni dzień wspólnej przygody był tym najtrudniejszym - pełnym zadumy i smutku. Grupa wybrała się do Auschwitz - Birkenau, największego niemieckiego obozu koncentracyjnego z czasów II wojny światowej. Około 23:50 wszyscy wrócili bezpiecznie do Sokołowa, gdzie czekała pani dyrektor z wynikami egzaminu gimnazjalnego...
Koniec rozdziału X .

Każdy na pewno radośnie będzie wspominać tę pełną przygód wyprawę na południe Polski, która wiele nas nauczyła. Niestety już nie spotkamy się w takim składzie, ale przynajmniej ostatnie chwilę razem spędziliśmy przyjemnie.